€10 opstuur actie & COVID-19 maatregelen

    €10 opstuur actie!

    Blijf je door de huidige ontwikkelingen in Nederland liever thuis, maar wil je wel je device laten repareren? Profiteer dan van onze tijdelijke opstuur actie! Ontvang maar liefst €10 korting op je reparatie door deze kosteloos naar ons op te sturen!

    PROFITEER VAN €10 KORTING!

    De doorlooptijden zijn, exclusief het heen-en-weer versturen, precies zoals je van ons gewend bent. Je kunt je device via bovenstaande button gratis aanmelden. Klik in het aanmeld proces simpelweg op Verzend je device en je krijgt alle instructies + het verzendlabel van ons via de e-mail toegestuurd.

    Hoe gaan wij om met het COVID-19 virus?
    Vanzelfsprekend nemen wij bij Fixers het Corona virus zeer serieus. Dit betekent dat wij passende maatregelen hebben getroffen. Normaal letten wij altijd al goed op onze hygiëne, dit spreekt voor ons uiteraard voor zich. Maar gezien de recente ontwikkelingen omtrent het virus en de maatregelen vanuit de regering, zullen wij deze nog extra aanscherpen.

    • Wij laten slechts 2 klanten tegelijk binnen;
    • Wij helpen geen zieke klanten, ook niet met milde klachten;
    • Wij houden minimaal 1,5 meter afstand, zowel onderling als met klanten;
    • Wij dragen handschoenen waar nodig;
    • Wij ontsmetten onze handen zoveel mogelijk (voor en na iedere reparatie);
    • Wij houden onderling, maar ook met klanten, zoveel mogelijk afstand;
    • Wij ontsmetten deurklinken, toetsenborden van werkplekken, kranen en bedrijfstelefoons;
    • Wij geven onderling, maar ook aan onze klanten, geen handen.

    Fixers Rosmalen
    Gezien de recente ontwikkelingen omtrent het COVID-19 virus hebben we besloten om Fixers Rosmalen vanaf dinsdag 17-03-2020 tot nader order te sluiten. Hieronder vind je alle informatie en antwoord op je vragen.

    Tot wanneer kan ik mijn device ophalen bij Fixers Rosmalen?
    Dit kan tot maandag 16-03-2020 17:30 uur.

    Wat gebeurt er na vandaag met mijn device?
    Vanaf dinsdag 17-03-2020 kunnen wij op verzoek jouw device via PostNL retourneren. Hier zitten voor jou uiteraard geen extra kosten aan verbonden. Indien er een bedrag betaald dient te worden gebeurt dit via een facturatie per e-mail. Zodra de iDeal betaling is voldaan, zullen wij je device naar je retourneren.

    Vragen?
    Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij staan voor je klaar!

    Meld hier je reparatie aan

    timer
    Vaak binnen 30 minuten gerepareerd
    van
    Reparatie bij jou op locatie
    certificate
    Reparatie vaak gedekt door verzekeraar

    Het grootste reparatie netwerk van Nederland

    Laat je device vakkundig repareren in één van onze repair stores. Bij ons krijg je eerlijk en vrijblijvend advies, met altijd een lekkere kop koffie.

    Zoek een Repair Store bij jou in de buurt
    servicepointmap