FAQ

Algemeen

Werken jullie ook op zondag?

Fixers is 5 dagen per week actief, namelijk van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 - 18.00 uur.

Hoe kan ik een afspraak maken?

Neem contact op met 0800-40 20 20 2 of ga naar maak een afspraak

Reparatie

Hoe maak ik een back-up van mijn iPhone?

Je denkt er misschien niet direct aan bij het aanmelden van je reparatie, maar een back-up maken van je iPhone is een absolute must. Dat zorgt er namelijk voor dat je niet al je foto’s, video’s en andere data kwijt bent als er iets met je telefoon gebeurt tijdens de reparatie in de Fixers bus.

iPhone back-up maken met iTunes

De beste manier van back-up maken, is om dat via iTunes te doen. Je koppelt je iPhone aan je pc of Mac. Vervolgens open je iTunes en selecteert je iPhone in het menu. Deze vind je linksboven in iTunes.

Ga naar het tabblad Overzicht en vink onder Reservekopieën de knop Maak automatisch reservekopieën op deze computer aan. Elke keer als je je iPhone aan de computer aansluit, zal iTunes vanzelf een reservekopie maken, doe dit dus direct! Schrik niet als het de eerste keer wat lang duurt, de keren erna zal het een stuk sneller gaan, omdat dan alleen de verschillen met de eerdere back-up worden bijgewerkt.

Wat als een onderdeel niet op voorraad is?

Wij streven ernaar om alle onderdelen ruimschoots op voorraad te hebben binnen één van onze shops binnen Nederland. Mocht er onverhoopt toch voorkomen dat een onderdeel niet op voorraad is, dan zullen wij dit vermelden in de reparatie module van de website of je daar telefonisch van op de hoogte brengen.

Krijg ik ook garantie op de reparatie?

Op elke reparatie die je bij Fixers uit laat voeren zit standaard 6 maanden garantie. Daarbij krijg je tevens garantie op de onderdelen die wij hebben vervangen in het device. Garantietermijnen die daarvoor gelden anders dan de gebruikelijke 6 maanden, vind je bij de betreffende parts op de website van Fixers.

Privacy

Maken jullie een back-up van mijn gegevens?

Als reparateur mogen wij volgens de privacy wetgeving niet zomaar je persoonsgegevens opslaan. Wij maken daarom geen back-up voor je. Heb je een reparatie aangemeld? Maak dan altijd even een back-up van je iPhone. Hoe je een back-up maakt vindt je in de FAQ van onze website.

Account

Betaalmogelijkheden

Kan ik contant betalen?

Onze chauffeurs hebben geen cash geld in de bus. Het is daarom niet mogelijk om contant te betalen in de bus. Onze chauffeur zal vooraf vragen of er gepind kan worden, zo niet zal je verzocht worden tijdens de reparatie naar een pin automaat in de buurt te rijden. Om veiligheidsredenen maken wij geen uitzonderingen.

Welke betaalmethoden hanteren jullie?

Voor alle reparaties op locatie geldt dat we per pin met je afrekenen. Elke bus is voorzien van een pinterminal en daarmee kun je veilig en direct voor je reparatie betalen. Je ontvangt vervolgens via de e-mail een reparatiebon met bijbehorende factuur. Bewaar deze factuur goed, dit is je garantiebewijs.