0880040900

Meestgestelde vragen

Het antwoord op de meeste vragen

Wat is de status van mijn reparatie?
Via ons online portaal kun je gemakkelijk de status van je reparatie inzien.


Hebben jullie de desbetreffende onderdelen op voorraad?
Wij hebben displays en accu’s voor alle iPhones vanaf de 6s tot en met de 13 Pro Max op voorraad. Andere onderdelen voor deze iPhones of onderdelen voor andere apparaten bestellen wij per reparatie, hierop geldt een levertijd van 1-2 werkdagen tenzij anders aangegeven.


Hoe veel gaat de reparatie mij kosten?
Wij hebben alle prijzen online inzichtelijk gemaakt. Hierdoor weet je altijd waar je aan toe bent. Daarnaast krijg je voor de reparatie altijd een prijsopgave. Zijn de kosten hoger dan gedacht? Dan kan je ervoor kiezen om het apparaat ongeprepareerd terug te krijgen. Je betaald dan alleen de onderzoekskosten.


Kan ik mijn afspraak wijzigen of annuleren?
Een afspraak annuleren is niet nodig, wanneer je niet langskomt wordt de afspraak automatisch geannuleerd. Een afspraak wijzigen kan via onze klantenservice, ook kun je zonder afspraak langskomen op een ander moment.


Moet ik een afspraak maken of kan ik ook zonder afspraak langskomen?
Je bent bij ons altijd welkom! Ook zonder afspraak kun je bij ons binnen lopen voor informatie, een reparatie of gewoon voor een lekker bakje koffie. Bekijk onze locaties om te kijken of wij ook bij jou in de buurt zitten. 


Kan ik bij jullie terecht voor een Apple serviceprogramma?
Dat kan zeker! Wij zijn één van de weinige Apple Authorised Service Providers waardoor je bij ons altijd terecht kan voor reparaties binnen én buiten garantie.


Welke Apple service programma’s zijn er?
Bekijk hier de actuele service programma’s van Apple.


Kan ik direct contact opnemen met een Service Point?
Het is niet mogelijk om telefonisch contact met onze Service Points op te nemen, hier hebben wij voor gekozen zodat onze technicians de hele dag ongestoord kunnen repareren en jij hierdoor je apparaat het snelste terug hebt. Voor vragen kun je terecht bij onze klantenservice via https://fixers.nl/contact, wil je de status van je reparatie opvragen? Dit kan eenvoudig via https://status.fixers.nl.


Kan ik vooraf een prijsopgave krijgen?
Het is mogelijk om een prijsopgave te krijgen voordat wij overgaan tot het repareren van jouw apparaat. Hiervoor willen we je vragen om langs te komen in één van onze Service Points zodat we jouw apparaat kunnen bekijken. Op deze manier geven wij altijd een juiste prijsopgave af en weet jij precies waar je aan toe bent.


Hoelang is de garantie op mijn reparatie?
Wij geven 90 dagen garantie op al onze reparaties. Wanneer je een Apple apparaat hebt waar nog fabrieksgarantie op zit dan loopt de oorspronkelijke garantie gewoon door. Wanneer je een Apple apparaat hebt waar minder dan 90 dagen fabrieksgarantie op zit dan wordt de oorspronkelijke garantie verlengt zodat je alsnog 90 dagen garantie hebt.


Waarom moet Find My Device worden uitgezet?
Doordat wij Apple Authorised Service Provider zijn moeten wij jouw Apple apparaat zowel voor als na de reparatie op alle mogelijke functionaliteiten en defecten controleren. Dit doen wij met behulp van software waarmee wij jouw apparaat kunnen uitlezen, wanneer de Find my functie is ingeschakeld kunnen wij deze testen niet uitvoeren en jouw apparaat dus niet verder in behandeling nemen.


Hoe zet ik Find My Device uit?
Hier vind je onze instructies om de functie Zoek Mijn iPhone uit te schakelen


Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens tijden de reparatie?
Wij hebben geen toegang nodig tot jouw persoonlijke gegevens en je bent niet verplicht om je wachtwoord met ons te delen. Het kan zo zijn dat wij in het besturingssysteem van jouw apparaat moeten zijn om deze voor of na een reparatie te kunnen testen, wij raden daarom aan om een gastgebruiker aan te maken op je apparaat zodat wij niet in jouw account hoeven te komen. Ook kun je een backup van je apparaat maken en deze terugzetten naar fabrieksinstellingen voordat je deze bij ons inlevert.


Ik heb waterschade, wat kan ik nu het beste doen?
Wij adviseren om het apparaat direct uit te zetten en het oppervlakkige vocht te verwijderen met een droge doek zodat er geen verdere schade of kortsluiting kan ontstaan. Vervolgens kun je zonder afspraak bij ons terecht voor een vochtschade onderzoek, wij zullen dan een diagnose maken van de schade en een hersteladvies geven.