[trustindex data-widget-id=0324f66997053287cd521c307d]



Veel gestelde vragen

Zit er garantie op de reparatie?

Fixers geeft een levenslange garantie op Basic en Premium displays, op originele Apple onderdelen bieden wij een garantie van 90 dagen. Een uitgebreide uitleg over de garanties die wij geven kun je vinden op onze garantie pagina.

Behoud ik mijn fabrieksgarantie als ik mijn apparaat bij Fixers laat repareren?

Zoals bij de meeste reparatieservices van derden, kan het gebruik van onze service de fabrieksgarantie op een onderdeel laten vervallen. Wij bieden altijd garantie op een reparatie die bij ons is uitgevoerd, je hoeft je dus nooit zorgen te maken! De fabrieksgarantie bij Basic- en Premium onderdelen blijft behouden, alleen niet op het vervangen onderdeel.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens tijden de reparatie?

Wij hebben geen toegang nodig tot jouw persoonlijke gegevens en je bent niet verplicht om je wachtwoord met ons te delen. Het kan zo zijn dat wij in het besturingssysteem van jouw apparaat moeten zijn om deze voor of na een reparatie te kunnen testen, wij raden daarom aan om een gastgebruiker aan te maken op je apparaat (als dit mogelijk is) zodat wij niet in jouw account hoeven te komen. Ook kun je een back-up van je apparaat maken en deze terugzetten naar fabrieksinstellingen voordat je deze bij ons inlevert.

Is mijn apparaat nog waterdicht na een reparatie?

Wij gebruiken professionele tools om je toestel na reparatie weer te sluiten. Desondanks kunnen we nooit garanderen dat het toestel weer waterdicht is. Dit doet de fabrikant ook niet. We raden contact met vocht dan ook sterk af.

Winkelwagen

0

Geen producten in je winkelwagen.