Contact

Wij staan je graag te woord om al je vragen te beantwoorden. Dit kan telefonisch of via onderstaande mogelijkheden.

Veel gestelde vragen


Wat is de status van mijn reparatie?

Via ons online portaal kun je gemakkelijk de status van je reparatie inzien.

Zit er garantie op de reparatie?

Fixers geeft een levenslange garantie op Basic en Premium displays, op originele Apple onderdelen bieden wij een garantie van 90 dagen. Een uitgebreide uitleg over de garanties die wij geven kun je vinden op onze garantie pagina.

Gebruikt Fixers originele onderdelen?

In het geval van Android apparaten (bijvoorbeeld Samsung, Google, Huawei, Oppo en OnePlus) gebruiken wij altijd originele onderdelen. In het geval van Apple-apparaten kunnen we klanten de keuze bieden tussen originele onderdelen van Apple of compatibele onderdelen van hoge kwaliteit.

Hoe veel gaat de reparatie mij kosten?

Wij hebben alle prijzen online inzichtelijk gemaakt. Hierdoor weet je altijd waar je aan toe bent. Daarnaast krijg je voor de reparatie altijd een prijsopgave. Zijn de kosten hoger dan gedacht? Dan kan je ervoor kiezen om het apparaat ongerepareerd terug te krijgen.

Wat moet ik doen voordat ik mijn apparaat bij Fixers inlever?

Indien je kiest voor een Apple reparatie met originele onderdelen willen we je vragen om de Zoek Mijn-functie van het apparaat uit te schakelen, hoe je dit doet lees je hier. Je hoeft het toestel niet te wissen wanneer je deze bij ons inlevert. Wel raden we je aan om altijd een back-up van je gegevens te maken omdat we het apparaat in het ergste geval terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen om de reparatie af te ronden, in dit geval zullen we altijd eerst contact met je opnemen om te controleren of je een back-up hebt.

Voert Fixers reparaties onder fabrieksgarantie, serviceprogramma’s of AppleCare+ uit?

Fixers voert geen reparaties onder fabrieksgarantie, serviceprogramma’s of AppleCare+ uit.

Kan ik direct contact opnemen met een Service Point?

Dat kan! Al onze servicepunten zijn direct telefonisch bereikbaar. Op onze contactpagina kun je het telefoonnummer vinden van het servicepunt dat je wil bellen. Wil je de status van je reparatie opvragen? Dit kan ook eenvoudig via ons online statusportaal.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens tijden de reparatie?

Wij hebben geen toegang nodig tot jouw persoonlijke gegevens en je bent niet verplicht om je wachtwoord met ons te delen. Het kan zo zijn dat wij in het besturingssysteem van jouw apparaat moeten zijn om deze voor of na een reparatie te kunnen testen, wij raden daarom aan om een gastgebruiker aan te maken op je apparaat zodat wij niet in jouw account hoeven te komen. Ook kun je een back-up van je apparaat maken en deze terugzetten naar fabrieksinstellingen voordat je deze bij ons inlevert.

Is mijn apparaat nog waterdicht na een reparatie?

Wij gebruiken originele Apple tools om je toestel na reparatie weer te sluiten. Desondanks kunnen we nooit garanderen dat het toestel weer waterdicht is. Dit doet Apple ook niet. We raden contact met vocht dan ook sterk af.

Wij repareren alle merken

Kennisbank


Winkelwagen

0

Geen producten in je winkelwagen.