Veel gestelde vragen

Zit er garantie op de reparatie?

Fixers geeft een levenslange garantie op Basic en Premium displays, op originele Apple onderdelen bieden wij een garantie van 90 dagen. Een uitgebreide uitleg over de garanties die wij geven kun je vinden op onze garantie pagina.

Behoud ik mijn fabrieksgarantie als ik mijn apparaat bij Fixers laat repareren?

Zoals bij de meeste reparatieservices van derden, kan het gebruik van onze service de fabrieksgarantie op een onderdeel laten vervallen. Wij bieden altijd garantie op een reparatie die bij ons is uitgevoerd, je hoeft je dus nooit zorgen te maken! De fabrieksgarantie bij Basic- en Premium onderdelen blijft behouden, alleen niet op het vervangen onderdeel.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens tijden de reparatie?

Wij hebben geen toegang nodig tot jouw persoonlijke gegevens en je bent niet verplicht om je wachtwoord met ons te delen. Het kan zo zijn dat wij in het besturingssysteem van jouw apparaat moeten zijn om deze voor of na een reparatie te kunnen testen, wij raden daarom aan om een gastgebruiker aan te maken op je apparaat (als dit mogelijk is) zodat wij niet in jouw account hoeven te komen. Ook kun je een back-up van je apparaat maken en deze terugzetten naar fabrieksinstellingen voordat je deze bij ons inlevert.

Is mijn apparaat nog waterdicht na een reparatie?

Wij gebruiken professionele tools om je toestel na reparatie weer te sluiten. Desondanks kunnen we nooit garanderen dat het toestel weer waterdicht is. Dit doet de fabrikant ook niet. We raden contact met vocht dan ook sterk af.

iPhone 12 batterij vervangen

Je luistert je tunes op Spotify en dan ineens gaat het volume een stuk lager en hoor je een vreemd geluidje. Shit, je batterij geeft aan dat er nog minder dan 10% over is. En dan weet je al: die laatste 10% gaan heel hard. Dit gebeurt nooit wanneer je naast je oplader zit te wachten en kijkt hoe je batterij leger en leger wordt, nee hoor. Het gebeurt standaard wanneer je niét in de buurt van je lader bent en absoluut niet zonder je telefoon kan het komende uur. En dit lijkt steeds vaker te gebeuren. 

Een batterij is niet gemaakt om de rest van jouw leven mee te gaan en dat weet je stiekem best. Toch is het irritant en zou je wensen dat het wel zo was. Ook al zit je alweer af te tellen tot je een nieuwe kan uitzoeken. Zolang je deze telefoon hebt wil je geen gezeur met uitvallen of dat je toestel trager wordt. 

De levensduur van een batterij

Volgens Apple kan je de batterij van je iPhone 12 zeker 500 keer volledig opladen. Dan zou je nog steeds zeker 80% van de capaciteit moeten hebben, wat in principe genoeg is om goed te kunnen gebruiken. Maar zoals jij ook wel weet, is er een groot verschil tussen 100% en 80%. Je moet je batterij steeds vaker opladen zonder nerveus te worden dat je onder de gevreesde 20% of 10% komt. Een iPhone 12 batterij gaat dus lang mee, maar uiteindelijk zal die een keer moeten worden vervangen. 

De eerste signalen van een slechte batterij

Is het duidelijk dat je telefoon langer doet over het laden van een foto of het downloaden van een playlist? Dan is de kwaliteit van je batterij minder aan het worden en komt hij in een energiebeheer functie terecht. Op die manier wil je telefoon voorkomen dat hij uitvalt bij zwaardere/belangrijkere taken die hij voor je uitvoert. Maar hierdoor wordt je toestel trager en dat is natuurlijk irritant. Het verval van je batterij is ingetreden en om te voorkomen dat jij binnen korte tijd voor vervelende verrassingen komt te staan, doe je er verstandig aan om je batterij nu al te laten vervangen. 

Wanneer is je batterij toe aan vervangen 

Het ergste van alles: wanneer je telefoon uitvalt terwijl je nog batterij hebt! Ja echt, je scherm zegt het zelf! Je hebt nog 8% over, genoeg om dat bericht op Instagram te lezen. Maar je telefoon denkt er anders over. Zonder genade valt ‘ie uit en moet jij wachten tot je thuis bent en een oplader hebt. Dan is het tijd om je batterij te vervangen.

Hogere wiskunde?

Het vervangen van de batterij voor jouw iPhone 12 is een karweitje op zich. Zoals met zoveel dingen moet het dus goed gebeuren! Hier heb je zelf waarschijnlijk geen verstand van. Veel makkelijker is het dus om je telefoon even langs Fixers te brengen. Wij hebben bijna altijd je batterij op voorraad en áltijd geniale mensen die met de grootste zorg met je telefoon omgaan! Vaak worden er zelfs nog wat lieve woordjes gefluisterd zodat je telefoon er extra lang tegenaan kan. Voor je het weet is jouw telefoon gefixt. 

Waarom je iPhone 12 laten repareren bij Fixers?

Benieuwd waarom je voor Fixers zou moeten kiezen voor jouw iPhone 12 reparatie? Wij sommen hieronder wat voordelen voor je op:

  • Grootste van Nederland met steeds meer vestigingen
  • Verschillende prijsopties, Fixers Basic, Fixers Premium, of Apple Original
  • Snelle reparatietijden
  • Geen onderzoekskosten
  • Levenslange garantie op Fixers Basic en Fixers Premium
  • Gecertificeerde technicians en tools

Neem contact met ons op

Zit je eraan te denken om een reparatie door ons uit te laten voeren, maar heb je nog een aantal vragen? Wij helpen je graag. Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op de website of door te bellen naar één van onze winkels. Het is natuurlijk ook geen enkel probleem als je zonder afspraak langskomt op een van onze vestigingen.

Winkelwagen

0

Geen producten in je winkelwagen.