Veel gestelde vragen

Zit er garantie op de reparatie?

Fixers geeft een levenslange garantie op Basic en Premium displays, op originele Apple onderdelen bieden wij een garantie van 90 dagen. Een uitgebreide uitleg over de garanties die wij geven kun je vinden op onze garantie pagina.

Behoud ik mijn fabrieksgarantie als ik mijn apparaat bij Fixers laat repareren?

Zoals bij de meeste reparatieservices van derden, kan het gebruik van onze service de fabrieksgarantie op een onderdeel laten vervallen. Wij bieden altijd garantie op een reparatie die bij ons is uitgevoerd, je hoeft je dus nooit zorgen te maken! De fabrieksgarantie bij Basic- en Premium onderdelen blijft behouden, alleen niet op het vervangen onderdeel.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens tijden de reparatie?

Wij hebben geen toegang nodig tot jouw persoonlijke gegevens en je bent niet verplicht om je wachtwoord met ons te delen. Het kan zo zijn dat wij in het besturingssysteem van jouw apparaat moeten zijn om deze voor of na een reparatie te kunnen testen, wij raden daarom aan om een gastgebruiker aan te maken op je apparaat (als dit mogelijk is) zodat wij niet in jouw account hoeven te komen. Ook kun je een back-up van je apparaat maken en deze terugzetten naar fabrieksinstellingen voordat je deze bij ons inlevert.

Is mijn apparaat nog waterdicht na een reparatie?

Wij gebruiken professionele tools om je toestel na reparatie weer te sluiten. Desondanks kunnen we nooit garanderen dat het toestel weer waterdicht is. Dit doet de fabrikant ook niet. We raden contact met vocht dan ook sterk af.

iPhone XS batterij functioneert niet goed meer

Niets vervelender dan wanneer de batterij van je telefoon het niet meer goed doet. Ook al ga je in de ochtend met een 100% opgeladen batterij van huis, dan nog kan het zijn dat voor het einde van de dag de batterij je alweer in de steek laat. Of je zit nog midden in een call en je telefoon valt zomaar uit terwijl je nog 10% batterij op je scherm zag staan. Ook kan het zijn dat je iPhone er heel lang over doet om op te laden om vervolgens ook weer snel leeg te lopen. Wordt de batterij van je telefoon tijdens het opladen heel warm? Allemaal tekenen dat het tijd is dat je iPhone XS batterij wordt vervangen.

We hoeven natuurlijk niet uit te leggen hoe vervelend het is om zonder telefoon je zaken te regelen en contact te houden met iedereen uit je omgeving. Leef daarom niet langer met dit ongemak en laat de batterij van je iPhone XS vervangen zodat je weer onbezorgd de hele dag van je telefoon gebruik kunt maken. 

iPhone XS batterij vervangen

Als je op het punt staat om de batterij van je iPhone XS te laten vervangen dan heb je twee opties. Optie 1 is om bij een Service Point van Fixers langs te gaan en daar je telefoon af te geven. Een technician zal je dan direct te woord staan en in de meeste gevallen kan je batterij nog hetzelfde moment vervangen worden. Ondertussen kun je even een boodschapje doen of een kop koffie drinken in de lounge.

Met optie 2 kun je gebruik maken van de opstuurservice. Met een verzendlabel kun je je mobiel kosteloos opsturen. Via digitaal contact word je op de hoogte gehouden van de verwachte kosten, de reparatietijd en word je geïnformeerd wanneer de telefoon is gerepareerd en je deze weer op het opgegeven adres terug kunt verwachten. Meestal duurt het niet meer dan enkele dagen voordat je je mobiel weer in handen hebt.

Veel gestelde vragen

Zit er garantie op de reparatie?

Fixers geeft een levenslange garantie op Basic en Premium displays, op originele Apple onderdelen bieden wij een garantie van 90 dagen. Een uitgebreide uitleg over de garanties die wij geven kun je vinden op onze garantie pagina.

Behoud ik mijn fabrieksgarantie als ik mijn apparaat bij Fixers laat repareren?

Zoals bij de meeste reparatieservices van derden, kan het gebruik van onze service de fabrieksgarantie op een onderdeel laten vervallen. Wij bieden altijd garantie op een reparatie die bij ons is uitgevoerd, je hoeft je dus nooit zorgen te maken! De fabrieksgarantie bij Basic- en Premium onderdelen blijft behouden, alleen niet op het vervangen onderdeel.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens tijden de reparatie?

Wij hebben geen toegang nodig tot jouw persoonlijke gegevens en je bent niet verplicht om je wachtwoord met ons te delen. Het kan zo zijn dat wij in het besturingssysteem van jouw apparaat moeten zijn om deze voor of na een reparatie te kunnen testen, wij raden daarom aan om een gastgebruiker aan te maken op je apparaat (als dit mogelijk is) zodat wij niet in jouw account hoeven te komen. Ook kun je een back-up van je apparaat maken en deze terugzetten naar fabrieksinstellingen voordat je deze bij ons inlevert.

Is mijn apparaat nog waterdicht na een reparatie?

Wij gebruiken professionele tools om je toestel na reparatie weer te sluiten. Desondanks kunnen we nooit garanderen dat het toestel weer waterdicht is. Dit doet de fabrikant ook niet. We raden contact met vocht dan ook sterk af.

iPhone XS batterij opties

Voor het vervangen van de iPhone XS batterij heb je de keuze tussen verschillende soorten batterijen. Op deze manier kun je zelf bepalen hoeveel je aan reparatie kosten kwijt bent. Natuurlijk kun je voor de originele Apple batterij gaan, maar wellicht biedt een Fixers Premium batterij wel net zo’n goede kwaliteit voor een betere prijs. Het mooie van de Fixers Premium onderdelen is dat er 6 maanden garantie op zit, dat is drie maanden meer dan de Apple Origineel. Lees meer hierover op de garantiepagina. Zo kun je bij een niet goed functionerende batterij altijd rekenen op de service van Fixers. 

Twijfels? Laat je iPhone XS nakijken

Ben je er niet zeker van of een kapotte batterij de oorzaak is van het snel leeglopen van je telefoon? Laat je iPhone dan eerst nakijken door een technician. Het kan namelijk ook zijn dat de oplader niet goed meer werkt of dat er een ander onderdeel van je mobiel gerepareerd moet worden. Dankzij de deskundigheid van de technicians zul je er snel achterkomen wat er met je telefoon aan de hand is en kun je rekenen op een geschikte oplossing voor je probleem. 

Waarom een iPhone XS reparatie bij Fixers?

Benieuwd waarom je voor Fixers zou moeten kiezen voor jouw iPhone XS reparatie? Dit is wat Fixers biedt:

  • Grootste van Nederland met steeds meer vestigingen
  • Verschillende prijsopties, Fixers Basic, Fixers Premium, of Apple Original
  • Snelle reparatietijden
  • Geen onderzoekskosten
  • Levenslange garantie op Fixers Basic en Fixers Premium
  • Gecertificeerde technicians en tools

Neem contact met ons op

iPhone XS reparatie nodig? Kom naar Fixers! Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op de website of door te bellen naar één van onze winkels. Het is natuurlijk ook geen enkel probleem als je zonder afspraak langskomt op één van onze vestigingen.

Winkelwagen

0

Geen producten in je winkelwagen.